dijous, 19 d’abril del 2012

BOMBONS DE FOIE I POMA CARAMELITZADA

Aquesta recepta la vaig fer pel sopar de cap d'any per portar-la a casa d'uns amics, la vaig veure remenant per la blogosfera però la vaig adaptar al meu gust amb el que puc considerar que és una recepta de creació pròpia.
Es molt senzilla de fer encara que no ho pugui semblar.
En primer lloc desfeu la xocolata al bany maria o al microondes( aneu en compte que no se us cremi).Quan la tingueu desfeta pinteu les glaçoneres de silicona sense deixar cap forat. Jo ho he fet amb una cullera de postres i ho de acabar amb un pinzell de silicona que tinc per la cuina, quan els tingueu tots pintats deixeu que la xocolata torni a endurir ( ho podeu posar a la nevera ) passats uns minuts ho traieu, i  poseu unes làmines de sal maldon a cadascun dels glaçons i els farciu amb el foie que haureu tallat a trossos i la poma que haureu caramelitzat abans.Un cop els glaçons farcits els cobriu amb una altra capa de xocolata, ho deixeu una estona per que acabi de solidificar. Quan estiguin freds els podeu desmotllar molt facilment.
Per caramelitzar la poma necessitareu sucre, mantega i la poma.Pelem la poma i la tallem a daus petits, en una paella desfem la mantega , i posem els daus de poma amb dues cullerades de sucre ( si es morè millor ) ho remenem fins que el sucre estigui desfet i ho enretirem del foc.

INGREDIENTS ( UNS 20 BOMBONS )

1 blog de foie gras de 250 gr.
3 rajoles de xocolata de cobertura ( nestlè postres o les del mercadona )
3 pomes golden o granysmith
3 c.s. sucre o sucre moré
sal maldon



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada