dissabte, 22 d’octubre del 2011

GOULASH

Aquesta és una recepta que sempre havia tingut ganes de fer, però em semblava molt complicada
Ja sabeu que m'agrada molt remenar els blogs de cuina que hi ha a la red, i aprofitant que en un que m'agrada molt proposaven fer-la aquest mes m'he decidit. El blog és www.wholekitchen.info.
Comprem 1 kg de carn de bou per estofar, ens la fem tallar a daus.
 Salpebrem i enfarinem  la carn i la fregim lleugerament , la reservem i en una olla ( jo vaig fer servir la meva magnifica cocotte de le creusset) i afegim una mica de l'oli de fegir la carn, en aquest oli hi sofregim la ceba tallada en juliana, i afegim una culleradeta de pebre vermell. Afegim el tomàquet ho remenem hi posem la carn i ho cobrim amb caldo. En una tasseta amb una mica del caldo desfem una cullerada de maizena i ho afegim a la cassola, ho tapem i ho deixem coure a foc lent unes 2 hores.La veritat es que està deliciòs.

INGREDIENTS ( 5 PERSONES )
1 kg. carn de bou o vedella per estofar
3 cebes
1 pot de tomaquet trossejat o 1/2 kg de
tomaquets madurs
2 c.de pebre vermell
1 c maizena
1 l de brou

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada