dimarts, 27 de setembre del 2011

ESCALOPA DE POLLASTRE AMB PINYA I SESAM

Un any em van regalar un llibret amb receptes de cuina molt fàcils de fer es diu " 12 sopars per sentir-se millor " és d'una metgessa nutricionista que haureu escoltat per la radio es la Magda Carlas, no havia fet mai cap de les seves receptes per que no m'acaben de convencer, però aquest estiu durant una setmana que estavem sols el meu marit i jo en vaig provar unes quantes i no queden malament, aquesta és molt senzilla i ràpida de fer. No és la recepta original si no que jo l'he adaptat.
Talleu uns pits de pollastre en làmines per fer-los arrebossats, els poseu en una safata a macerar amb el suc d'una pinya natural, els reserveu a la nevera durant +- una hora.
Talleu la pinya en tires fines,farciu els pits amb la pinya i tanqueu-los com una escalopa, passeu per ou i per sèsam ( també es pot fer amb pa ratllat).
Poseu les escalopes en una platera de forn i les feu uns cinc minuts per cada costat , el forn l'haueu escalfat prèviament.
Es pot acompanyar amb unes làmines de pinya daurades en una paella.
També podeu fer-les a la manera tradicional fregides en oli.

INGREDIENTS ( 4 PERSONES )
4 pits de pollastre tallats per arrebossar.
pinya natural
suc de pinya
sèsam
ou

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada