diumenge, 24 de juliol del 2011

PIZZA DE PESTO I TOMAQUETS

Les pizzes com les coques salades admeten tot tipus de combinació, fa pocs dies a la tele en un espai de cuina vaig veure una combinació que em va cridar l'atenció i la vaig preparar la veritat es que està deliciosa.
La massa és la que ja he publicat per fer pizzes i coques no us la torno a posar.
Estireu la massa i li escampeu per sobre el pesto que haureu fet amb un all, unes fulles d'alfabrega tendra, oli i com no tenia pinyons unes ametlles pelades.
Agafeu uns bons tomàquets madurs, els peleu i els traieu les pepites, els talleu a troços i els disposeu per sobre del pesto. Ho coeu al forn ja escalfat uns 10 minuts i llestos.
Podeu posar-hi per sobre formatge mozzarella o el que us vingui de gust, jo aquest cop no n'hi vaig posar, com m'havia descuidat de salar el tomàquet hi vaig posar uns grans de sal maldon per sobre.

INGREDIENTS 


Per 1 pizza
1 gra d'all
6 ametlles
6 fulles d'alfabrega
un polsim de sal
mig got d'oli
4 tomàquets ben macos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada