dijous, 17 de març del 2011

TRUITA DE PATATES AL MICRO-ONES

Ja us vaig dir que tinc una amiga que m'havia demanat receptes fetes al micro-ones,tambe en tinc una altra que em suggereix receptes i que a vegades les prova.
Aquesta recepta no l'he fet jo, però l'he tastat i queda molt bona i pels que no vulgueu prendre moltes grasses és ideal.
Pelem les patates i les tallem fines, per fer truita, fem el mateix amb la ceba i amb el pebrot verd.
Ho posem en un recipient que pugui anar al micro-ones ho salem, hi afegim un raig d'oli i ho tapem ( amb una tapa  de micro-ones o amb un paper film al que li farem unes punxades) ho posem a coure 15 minuts a la màxima poténcia.
Quan estigui hi afegim els ous batuts i fem la truita a la manera tradicional amb una paella.

INGREDIENTS ( 4 PERSONES )
3 patates grosses
1 ceba
1/2 pebrot verd
4 ous
sal, oli

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada