diumenge, 13 de març del 2011

CONILL ROSTIT ( RECEPTA DE L'AVIA )

Aquesta recepta la vaig aprendre de la meva avia materna que era molt bona cuinera. De totes maneres per més que la faci no em queda amb el gust que li quedava a ella, que hi farem!!!.
S'agafa el conill es trosseja  i es salpebra. En una cassola de fang s'hi posen dos cullerades d'oli, dos grans d'all i quan l'oli estigui calent si afegeixen els talls de conill, abaixem el foc hi ho deixem daurar. A mig coure   ho reguem amb una copeta de cognac, o ví ranci. Hi afegim unes sebes tallades a troços i un parell de tomaquets, també tallats.Ho deixem fent xup xup durant una mitja hora.

INGREDIENTS ( 4 PERSONES )
1 conill trossejat.
2 grans d'all.
2 sebes
4 tomaquets
sal, pebre, vi ranci, o cognac.

8 comentaris:

  1. No trobarás el mateix gust de l´avia, perqué ella el rostia amb llard de porc.

    ResponElimina
  2. Una recepta que ni fu ni fa. Malaguanyat conill…

    ResponElimina
  3. Tens una proposta millor?

    ResponElimina
  4. A mi em resulta molt pràctic agafar una recepta publicada i o bé la segueixo fil per randa o si hi faig canvis em sento agraïda de la inspiració original i en cap cas se,m passa pel cap un comentari tan destructiu

    ResponElimina
  5. Llard en les receptes de conill? Algun impediment en corregir, si és el cas, i progressar? La salut cardiovascular ens anima a consumir carns més saludables, no anem a esgarriar-ho amb llard

    ResponElimina
  6. Pot ser que quan al rostit se li possa tomaquet, ja passa a ser un guissat ?

    ResponElimina
  7. La meva mare sempre deia, el conill vol molta ceba i el pollastre, alls. Consell perquè surtin ben tendres els trossos de carn.

    ResponElimina