dimarts, 22 de febrer del 2011

PASTA DE PIZZA CASOLANA ( COCA DE RECAPTE )

Els caps de setmana no m'agrada massa cuinar, em fa mandra, que hi farem!!! el qui treballa fora de casa fa festa no?. Doncs jo també, per això fa un temps vaig decidir que no em mataria a fer menjars. Llavors preparo una massa per fer pizzes, que dona molt joc.Ja us he comentat que tinc una màquina per fer pa i encara és més senzill fer-la, de tots formes podeu fer-la en un plis-plas.
Es barreja en un bol farina, sucre, sal , una mica de llard de porc , i aigua en la que hi haurem desfet llevat de forner.Ho pastarem fins que no se'n enganxi als dits, quan sigui una pasta uniforme farem una bola i la deixarem reposar( tapada ) gairebé una hora i mitja. Passat aquest temps ja està llesta per donar-li forma de pizza i farcir-la del que més ens agradi.
Aquest dissabte jo vaig fer una variant del que a casa dels meus pares en diuen Coca de Recapte, és tallen un parell de cebes, un pebrot vermell, un pebrot verd, un parell de tomaquets, i s'escampen per sobre de la massa
si posa oli per sobre i ja està llest ,( jo perquè quedi més amorosit el que faig és tallar-ho d'antuvi hi ho poso en un bol, salpebrat i amb un bon raig d'oli ). L'original porta a més a més botifarra crua, o arengades. Jo la vaig fer totalment vegetal.
Aquesta massa és conserva a la nevera, embolicada amb paper film 1 dia, i també es pot congelar.

INGREDIENTS ( per 4 pizz3s )


300 gr. farina de força
125 ml d'aigua.
30 gr llard
30 gr. llevadura seca ( 1 pastilla de les que venen al mercadona )
1 cullerada d'oli
1 c. de postres de sal
1 c. de café de sucre.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada